The Air Jordan “Fear” Pack has caught the attention of sneakerheads thanks to its new takes on favorited Jordan models. Today, we receive the official release date for this upcoming collection. Look for the Air Jordan 3 “Fear”, Air Jordan 4 “Fear” and Air Jordan 5 “Fear” to release at select Jordan Brand accounts on August 24th. Will you be picking up any of the three pairs? Let us know in the comment section.

RELATED: 23 Rarest Jordan shoe releases
RELATED: The 10 Best Jordan Packs

Air Jordan “Fear” Pack

August 24, 2013

Air Jordan 4 Fear

Air Jordan 5 Fear

Source: @TheDonDrew

photos via @fatjoe on Instagram

  • Mattja

    That IV is nice but I have seen the V in person and it isnt anything to write home about

  • JackSpain

    Copping all three!!! At least September will be slow with only one AJ release

  • MycBreez

    The IIIs

  • YellowingSucks

    It only makes sense now everybody has a chance to get some heat but everyone wont be rocking the same thing because you have to choose since not many people are gonna get all three.

  • YellowingSucks

    @Mattja Thanks for the second opinion cuz i was starting to change my mind on the Vs and get the IVs anyway.

  • YellowingSucks

    Those 4s are gonna be ill to rock in the cooler months.


    Gotta cop the 5s

  • csbenji

    3s and 4s!

  • Niko Barberoglou


  • Mike Mato


  • Victor Cruz

    3’s & 4’s

  • Randy Santos

    Sulma Chevez these!!!

  • Sulma Chevez

    Randy Santos nah

  • Randy Santos

    Sulma Chevez what!? Your crazy

  • Christopher Nitz

    Phil McFly your Choice… 4er oder 5er?

  • Daniel Navarro

    All of them

  • Kelvin Gutierrez


  • Greg Armstead


  • Maurice Franklin

    Bryan Gardner what u kno about these

  • CLprime_81

    Gotta get the 4!

  • Carmine A. Lacertosa

    Gotta get the 4!

  • mineisbiggerthanyours


  • Gotstogoe562

    Vs over the rest! You can actually have the netting stay fresh after the years pass since its not clear. They also look like a BBQ raging bull undefeated style which looks good IMO. 4s look ugly but I know that sole glow will make up for it at night time. 3s just look like a clean shoe with jeans but look too much like the boba fett SB

  • Rataface805

    5s look the best. Pass on those wack 4s. Forget those stealth 3s that they renamed fear pack I saw those at the camarillo nike outlet.

  • Rataface805

    5s look the best. Pass on those wack 4s. Forget those stealth 3s that they renamed fear pack I saw those at the camarillo nike outlet.

  • DanielSavage

    IIIs would be dope if not for the totally overplayed elephant print.  IVs would be dope if not for the 2 shades of grey.  Vs would be dope if not for the gradient midsole. I’m passing…

  • johnboy23

    5s it is! Im tired of the 4s

  • Mekz Fernandez C

    Hahaha get rich or die trying!!!!

  • Greg Toshio Uesugi


  • Caspar Berends

    Thijs Berends

  • csbenji

    @Gotstogoe562 yeah the 5s do look like messed up 3ms

  • Ronnie Parham

    the 3’s or 4’s

  • _jaaaaawsh

    So are the inspirations for the fear pack movie monsters/ killers? Like the V’s=Freddy, the IV’s= Pinhead and the III’s= um…Jason? IDK, but either way, I’m not really interested in any of them. Possibly try for the 5’s because that military green to black gradation on the midsole is exciting to me.

  • Nick Puyot

    The 5s >

  • bigsizzle1

    I’m from the Chi and I love the 4s

  • bigsizzle1

    When do the original, black and red, or cement come out

  • YellowingSucks

    @bigsizzle1 already did

  • bigsizzle1

    When and how much are they

  • AntonioBailey


  • Hoopkid818

    I love those

  • DanielStancil

    Copping all 3, glows, Black Tounges and Mutumbos and paying all my bills lol

  • YellowingSucks

    @DanielStancil Y’all new cats sound stupid calling the fire red 5s black tongues n sh!t.

  • DanielStancil

    @YellowingSuck my bad..tounge is black and they are 5s..shouldnt have used so much inference there. I stand corrected and will be picking up the Nike Air Jordan retro edition of the original Fire Red 5 as well.

  • Oh_SheSmiling

    Black and white ones copping!!!

  • bigsizzle1

    4 and 5 are a must have

  • TexvsTrill

    @YellowingSucks  @DanielStancil who cares what they are called be happy there are a such thing as ‘jordan brand’