Release Reminder: Nike Air Foamposite One “Electrolime”

500 107
Nike Air Foamposite One "Electrolime"

Nike gave you enough time to recover from your ?Galaxy? Foamposite hangover so you can get your hands on this upcoming release. The Nike Air Foamposite One ?Electrolime? will drop at select Nike accounts tomorrow and online at midnight.

Nike Air Foamposite One
Electrolime/Electrolime-Black
314996-330
March 17, 2012
$220

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

 

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

 

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

 

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

Nike Air Foamposite One "Electrolime"

About The Author

107 Comments on "Release Reminder: Nike Air Foamposite One “Electrolime”"

    • Rataface805

      Do not sleep on these they will be gone in a flash. All you cats saying you are passing on these will regret passing I’m getting mines off niketown online and going for a second pair on eastbay reason I’m getting 2 is because these have potential to resell for a decent amount of mula and I can afford them. Oxnard California all day suckas

      • BOBO

        GET A REAL JOB YOU F***CKING POOR RESELLER..IF YOU REALLY HAD MONEY AND YOU COULD AFFORD SHIT, THERE WOULDN’T BE A NEED TO BUY A 2ND PAIR AND RE-SELL CORRECT?

        • Rataface805

          Look son I make 60,000 a yr and I will keep buying and reselling these kix because I want more money in my bank acct unlike you underachieving son of a gun I love money and the sky is the limit bitch yea I got my 2 pairs tonight forget you keep being broke you won’t even buy them from the resellers because you can’t afford lol straight to the bank son

          • Riverajerry72

            Bitch i make $200,000 a year…im a doctor…i talk like this because i am part mexican…so shut the fuck up…

          • RealDiehl

            Ha u funny dude. Wana be hustler from Philly. That’s really funny that u make 90 a yr n prob live wit ur mom, aunt or grand mom. C’mon dude u know ur livin in a row home and don’t even have a wheel. Septa is ur means of transportation. One

          • 23r

            60,000 and skys the limit dont go together u pathetic, trolling motherfuker. I swear its this same nigga that posts dumb ass shit on all the articles

          • BOBO

            YOUR ACTING LIKE $60,000 IS A LOT OF MONEY..I MAKE HALF A MILL A YEAR..WHADDUP THOUGH? IM MAD AT THE FACT THAT YOUR A RESELLER RUINING THE SHOE GAME..YOU NEED S HIGHER PAYNIG JOB OR A ?BETTER EDUCATION TO GET A HIGHER PAYING JOB SO YOU CAN STOP THE RESELLING SHIT

        • Riverajerry72

          He’s a smartass u mofo…He clearly said he has the money…u dont have to be poor to resell…If he wants a second pair let the man get his 2nd pair…and FUCK U.

          • BOBO

            WHO ARE YOU? NO ONE IS TALKING TO YOUR PUNK A**..GET THE F**K OUTTA HERE..MINIMUM PAID WAGE MEXICAN

          • Roar

            Hustlers get every dollar, If theres a market he’s being smart and capitalizing. Warren Buffet started as a newspaper delivery boy.

      • Anonymous

        ur ass is on every fuckin post sayin some dumb shit and throwin up slumm ass Oxnard California wherever tha fuck that is.. Rat face bitchass ur like the new Darnell Yancey.

      • Kobe24

        Ill be sleeping on these gay pastel colored looking foams. Aint no REAL sneakerhead gon be buying these lol only these hypebeast mane. Im good with my Coppers, Dr. Dooms, etc

    • RealDiehl

      Yea they will and they are a general release not limited at all and that’s sad. Just shows people are hype on shoes tryn to be cool or resell. I really hate when people buy a show that doesn’t even fit them. Such fools foreal. The game is getting to be really whack

  1. Geoff

    These shoes are for little kids. Come on what kind of colour is that? What girl would be seen with a guy wearing neon yellow shoes? I bet none of you get bitches.?

  2. Nmitch89

    …. I love how heads say pass pass pass pass , yet If I don’t get to the store early i won’t get my pair/size so someone is lying …. : /

  3. AyeDee

    Never had a pair of foams, as a true head i feel i need at least one in the collection so I’m going to cop these!

  4. Stack_allday

    Got my wristband early and had some luck online. Free one day ship from nike for previous order f**k up. So ill be dumping a pair tomorrow, no need for 2 foams these will look good on sunny day.?

  5. BOBO

    F**K ALL RE-SELLERS FOREAL..YALL NEED TO GET YOUR ASS A REAL JOB OR A HIGHER PAYING JOB AND START MAKING SOME MONEY INSTEAD OF RUINING IT FOR THE ONES WHO ACTUALLY WANNA WEAR THE KICKS..FOOTLOCKER AND NIKE ARE ALREADY SOLD OUT..5MIN AFTER MIDNIGHT..F**K YALL MAN..I HOPE YALL GET ROBBED FOR THEM

  6. COOKRAYSHAWN

    to be truthful nike only send out so many pair so when you can 5 or 10 min later they say there sold out its all a game. but the sad part about it somebody’S GOING TO LOSE THERE LIFE OVER THESE ONE DAY

  7. Gosuckyuhmumma

    they are nice….yall go suck yuh mumma str8 badman dis jamaican 4 life.. long beach cali in thismofucka

  8. Omarj

    if you live in the austin area, just head to shoe palace in barton creek they always have more pairs of releases than nice kicks

  9. Fuck these shoes and any more like them that come this year. that simple. As long as the hype Coons and Monkeys aren’t all over that them Air Force 180 Highs that drop later? I’m golden.?

    oh and im black. but you guys are coons/monkeys to go gaga over some piss moppers. This bright ass tacky ass color is tailor made for tacky niggas. Tacky niggas i can see trying to resell for janky ass prices calling it a “come up”….and saying dum shit like “Don’t hate, stop being broke lames” or “stop complaining, do whatever it takes to get them” even tho getting them at retail is the best bargain for a fiscally responsible person compared to some resell shit, and going through extremes for shoes is dum as fuck. ?

    Anyways Foams are plummeting in kickass-ness in my opinion.?

    Now I’ll open the floor to Trolls, Mindless hypebeast Robots, and people who actually agree with me.

  10. Jhef

    I’m glad I didn’t drop $220 on some all yellow shoes hahahahaha, ya they are foams, but think about it….. it’s an ALL YELLOW SHOE lol, ugly af

  11. Anonymous

    I am a selling one deadstock pair of size 10 Nike Air Foamposite One “Electrolime”. ?Feel free to email me if interested at sneaks4day@yahoo.com. I ship the same day money is paid, and I will provide as many pictures as requested.

  12. BuckShotsToYaHEAdOVADaKickS

    I need a second pair of these they growing on me fast the more I look at them in person the more I want a second pair

  13. Durty_Basturd

    Foams are going to be impossible to get at retail now. I gave up after the coppers…it ain’t worth the time and effort for this bull shit…I’ll cop shoes everybody sleeps on

  14. Pjay Edwards

    GOT A PAIR OF THE ELECTOLIME FOAMS, AND A FEW OTHER PAIR OF JORDANS, WILLING TO TRADE FOR SOME GALAXYS SZ 13-14 HIT ME UP

Leave a Reply