Nike Air Yeezy 2 First Look

82 263


Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike has done a great job for decades keeping the public and sneaker enthusiasts on our toes. ?In a preview of the upcoming Robert Rodriguez film “The Black Mamba”, Kanye West appears as “The Boss” wearing the Nike Air Yeezy 2. ?For months there have been rumors and speculation about this shoe following the ever successful release of the Nike Air Yeezy in 2009.

While one can’t get a solid look at the shoe in the film preview, you can catch just enough of a glimpse to get a little bit of a feel for the Nike Air Yeezy 2. ?First, the Yeezy 2 does not use the same outsole tooling as the Nike Air Yeezy. ?Instead of the Nike Air Revolution outsole, the Nike Air Yeezy 2 employs the midsole and outsole tooling from Nike Air Tech Challenge II. ?In addition to the outsole, one can also tell that a contrast pink liner sits inside the black upper much like Black/Pink Yeezy.

No current info is floating out there about a Nike Air Yeezy 2 release date or price, but once it does become available you can trust Nice Kicks will supply with you all the need to know info.

Have a look below at several images we enhanced to give you a better look at the shoe. ?To view the video where these shoes were previewed, visit Nike Basketball and watch the feature film “The Black Mamba”.

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look

Nike Air Yeezy 2 First Look


82 COMMENTS

  1. I had posted this before I seen it online.
    I justknew Kanye and Nike having a relationship.
    IMO i just thought it way the “Nike Air Yeezy” btw.

  2. I have mixed feelings about this…have full faith that they’ll be dope. I just hope they make them as limited as the first pair again, because I would hate to see a pair of Yeezys saturate the market.

    • I don’t think most any sneaker heads will ever see the Yeezy’s in real life. It seems like the only people that wore the Yeezy’s were the celebs. All the hypebeasts were too scared to take ‘em off Ice, or else they couldn’t sell them to lesser hypebeasts for a rack. So you’re hoping for the shoe to have, essentially, zero visibility? Do you hate Nike and Yeezy?

      • If everyone have them, does it makes the shoe ugly? Is the shoe more nice to look at if not everyone have them?
        If you buy shoes just because they’re limited then it just means that you don’t have your own opinion.

        • it actually does make the shoe more nicer to look at. when yu see a Lambo youre like damnnn thats a nice ass car. but if everyone had a lambo it’d just be another car…

          • Tf are you talking about. Lambos aren’t limited. They’re custom ordered. ANYONE can buy any of the lambos in production. Talk about a freakin’ reventon Lamborghini, or a one off Veyron, or any car that’s ACTUALLY limited when making your bs argument. Plus, a turd would be a turd, no matter how much kanye you put on it. The shoe is whatever it is.

          • smh hard headed ppl these days. i never said anything about lambos being limited. just that you rarely see them. SMH nvm i understand that you dont understand.

        • LMAO….but that’s what a SNEAKER HEAD is…..if you had to say that then u don’t understand the psychological marketing plan and economical demand of products from customers, that these colonial empires (NIKE, ADIDAS, REEBOK, & etc) have on US END USERS

          • People are fools if they don’t realized having something in limited availability adds to the dopeness of a shoe…does it make the shoe look better? No, but what would this game be if we couldn’t catch a few casualties? (Broken Necks)

          • No, that’s what a HYPEBEAST is. smdh. A sneakerhead loves shoes. Point blank. That’s it. That’s why true sneakerheads, when the cash is flowing, buys even GR sneaks.

          • i do buy GR sneaks, I’m just sayin’ when a shoe is limited, it just adds to how SPECIAL it is. its just that

  3. well i think hes using a air jordan 4 sole now but a def cop on my part every one who missed the first yeezy was mad cause alot of people didnt think it was gunna be a success and not worth it

  4. If R Sole or City Gear gets them in STL I’ll get them. OH!! question, anyone who copped, or wanted to last time around, did HOH’s get yeezys? if so im in luck, my FL is becoming a HOH…….. i still want the first ones tho.

  5. And the hype begins. SMH. This the type of shit that is currently killin the sneaker game for true collectors. Shit is sad. And for the record….From my macbook pro…They look EXACTLY like the first Yeezy. Only a cock ridin hypebeast would object.

  6. this is scary cuz the pic is not to close or clear so u cant really tell how they look .. but either way its still exciting to know that the “Air yeezy 2″ are coming out .. hopefully i can get my hands on these if i like them

  7. Ima fucking hype beast bitches this look dope from this shitty image i see, Im most def cop, yall just bunch of haters fuck yall dreamkilers

  8. OHH YES!!! FINALLY, I HOPE NIKE PUTS OUT AN EXTRA THOUSAND, I NEED A FULL SIZE RUN. LIKE I SAID A FULL SIZE RUN, I NEED BETTER PICS,

  9. old people are quite stubborn, like i got respect for ‘em, but if you gonna hate on how things are now, you don’t hate the time…. you hate the game.

  10. IF YEEZY IS SAMRT AND WANTS TO MAKE A COUPLE MILL HE WILL MAKE THESE AN UNLIMITED RELEASE….AT A REASONABLE PRICE OFCOURSE BUT TBH I DONT THINK THESE ARE AIR YEEZY 2′S

  11. AND …P.S FOR ALL YOU GREEDY MOTHERFUCKERS STOP BUYING 4 PAIRS AT ONE TIME ….LET THE OTHER SNEAKER COLLECTORS GETA LOOK IN SMH!

  12. I’m one of those guys who thought the first yeezy was butt-ass ugly, if I don’t get a pair, I’m not gonna hate, although the shoe is pure hype, You know ain’t no real sneakerheads gettin these cause everytime a shoe with the revolution sole comes out, half of these dumb D!ckheads say, “OMG, THEY JOCKED YEEZYS!!!?!?!?!” when the sole has been on atleast half a dozen other shoes. Pure Hype beastiality mentality

  13. Nice kicks, I love the site. However this is not a friendly community. We as sneakerheads should be united. Not cutting each other down on every comment. Let’s be real 95 % of the people are full of shit.

  14. i am gonna be at the store a year early haha
    but really last time shit was crazy them dumbass store people did a lottery system and them now one who really waited got them this shit is real crazy

  15. Damn, didnt even kno they released in at the commonwealth at G-Town . I hope Nike do re-release them . At the same retail price . Niggaz aint go 1,000 to spend on Kanye .

Leave a Reply