web
analytics

Nike Foamposite One and Foamposite Pro for 2011

Images Removed

Over the past two years Foamposite has come back in a big way. 2011 will be no different as we see new colorways of both the Nike Air Foamposite One and Nike Air Foamposite Pro. In addition to the “Electric Green” Foamposite Pro we will also see the shoe in “Pacific Blue”. “Metallic Pewter” won’t be the only non OG colorway of the Foamposite One releasing as we see a “Dark Army” makeup, similar to the HOH exclusive that dropped in 2008. Are you down with the new Foamposite colorways? Tell us in the comment section.

Nike Air Foamposite One
“Dark Army”
2011

Nike Air Foamposite Pro
“Pacific Blue”
2011

Source: EyeSeeSoles of?NT

Comments

  1. mamba says:

    I agree with everyone saying they’re overkilling it with all the colors, but damn they all look so good

  2. Bluesupermario says:

    SI

  3. Jayizbizak says:

    #NICEEE

  4. Aaroningram59 says:

    is there a color flip on the pacific blues?

  5. Us4life says:

    Def copping them all! The pacific blue is nuts!

  6. Hugh Mungus says:

    I just jizzed my pants

  7. D B says:

    I like but i think the army colorway should have the big swoosh too. i love the foams but i dont like them without the big swoosh just keep that in mind i think it takes away alot from the shoe

  8. Addictivekicks says:

    As long as they’re not GR’s make it happen baby!

  9. Cruz2434 says:

    Hate the pro’s with the swoosh

  10. Pacific blues look beautiful .

  11. Type youI agree with everyone saying they’re overkilling it with all the colors, but damn they all look so goodr comment here.

  12. RobbieJay says:

    Yeah so Nikes deff. overdosed on Foamposite colors…jus like JB is doin w. fusions..except foams are sexy

  13. rdinero22 says:

    oh man…i thought i was gonna slow down on kicks next year….ah well..i’ve been wrong before.

  14. Jomoso says:

    overkill

  15. ad9esr says:

    Pewters are #1 for next year, army greens #2, pacific blues are beautiful but those piss green ones gotta go

  16. DeBonicus Maximus says:

    I, like most people, prefer Ones over Pros, but the difference isn’t big enough to prevent me from copping. With that being said, the pacific blue is one of the most ridiculous colorways that a Foamposite could come in. All this means is that I’ll be dropping anywhere from $480-800 on Foamposites in 2011 with absolutely no complaints.

    1. RETRO4S says:

      exactly what i was thinking. those pacific blues look beautific. now i got those, the royals, metallic pewters, Kobe VIs, and all the jordans coming out next year on my list. gotta somehow pick and choose which ones to get which is gonna kill me.

    2. @AskYaGirlBoutMe says:

      Took the words out my mouth

  17. Sequence001 says:

    I’ve never been a huge fan of foamposites but those Pacific Blues are Gorgeous!!! Those will be my 1st pair!

  18. Roy Rodriguez3 says:

    WTF SHIT OMG,, I’M GETTING ALL OF THEM I THINK I HAVE A BONNER

  19. KIDD929 says:

    OMG I THINK I JUST BUSTED A NUTTT LOL THERE TO DAM SEXY