Air Jordan 7

In addition to the Air Jordan 3 White/Cement and the Air Jordan 13 “Playoffs”, Jordan Brand will also unleash an Air Jordan 7 during the year of 2011.

At a first glance, this shoe may remind you of the Air Jordan 7 “Pacific Blue” that released in 2006. However, the color schemes are obviously different. Orion blue and infrared accents provide nice color blocking on the predominately white leather upper and are specifically spotted on the sole, tongue and heel. Any chance we can see Kevin Durant play in these? Just one game?? If you recall, we haven’t seen a colorway of MJ’s seventh signature sneaker since 2009’s Air Jordan 7 DMP 60+ Pack, and there has been no sign of an Air Jordan 7 release this year. Therefore, will you jump on this Air Jordan 7 White/Orion Blue when it releases?

Source: NT

  • JABZ_215

    WTF is this??? I wouldnt rock these if they were FREE!!!!…jesus 2 steps 4ward 1 step back JB…

    • B

      scratch that. reverse it…


    These are HORRIBLE.

  • http://Nicekicks Dawoyne

    Easy pass for me….. Already got the 2009 pack

  • copTHESE??

    first and this kicks are fresh as a babies diaper!

    • enthusiast

      sarcasm, right? LOL

  • copTHESE??

    never mind im not first lol

  • Celtic hater

    Need more pics.

  • aukid

    More pics would be nice but I already know Im coppin

  • JABZ_215

    these look soooooooooo much like knockoffs you can get for 50$$

  • MisterSmoove2U

    Man WTF the VII is in my top 5 favorites as far as silhouettes go but wus up wit this colorway. Mite b clean wit the rite fit but overall an easy pass since I got the 60+ pack.

  • eldon c

    color can bite me

  • rooftop visions

    nah fudge that…i'll have to pass on these

    yea yea yea…just check out the d**n site…s**t

  • the truth is

    nah I’m straight aint feeling these much at all will the bordeaux 7’s come out as many blogs have been saying

  • Sneaky_Feet

    This colorway does the AJ VII model a HUGE injustice. FAIL!

  • SeanC

    nobody noticed this is a retro, i had these some years ago, these are dope. ya'll is just hypebeasts. smh.

  • Bigsneak2113

    7’s are my LEAST favorite model EVER!!! So any CW is a pass for me.

  • majkel523

    I love VII but Daaaaamn, these look like fake!

  • Bill

    Eww. People will buy these just becasue they're retros.

  • King


  • The Champ

    Lmao real js that look fake easy pass !!!

  • Brinkleberg

    I fckn agree looks like a fake, n Orion blue/infrared are you kidding me??

  • OG sneakerhead

    Yall just go by whatever the first few people say, jays are faked in every color! These are gonna fly off shelves just like all the VII’s, say what you want if u got style any retros go hard

  • 2pn

    I don't know why everyones trippin…so because its not an OG colorway you gon call em fake looking…i how quick would you change your tune of them bordeauxs dropped in a pack with these…i bet once you got the pack you'd rockin these. I'd prolly pass cuz I only like a few of the VII's and theres alot of heat droppin but some of ya'll are being unreasonable.

    • 2pn

      dang I should have proofread that…all kinds of grammatical errors

    • Kaia Kush

      Of course I'd rock these flaming turds if they were packaged with the bordeaux… JB forces me to buy th!s shit just to get what I really want, the bordeaux.. but it didn't work out like that last year. I ONLY got the raptors for a steal and said fvck the magic sh!ts.

  • MJL

    Yo, I saw these at Peddler's Village like two years ago!!!!!! They are running out of ideas, so they are resorting to coppying bootlegged Js! JB is falling off!!!! Next they are gonna drop the invisible 7s with SpongeBob on the heels… Watch lol

  • flurin

    i dont really know why everybodys hatin on em so much…i think theyre straight…colours go quite good together too

  • just a person

    you know what the infrared pack taught me about you jerks? at least 4 of you on this comment board will diss em till they drop. then you'll flock all on them. anyways. ill nevermind those who bash anything that arent straight rehashes….these are kinda cool looking. i like the take on red white and blue.

  • Winse

    easy pass Fail JB again

  • ChikQita

    ii lovee jordanss . im obbsess withh themm theree awsomeee .
    whoo thinkss jordans are the mostt famous sneakers outt rightt noww ?

  • JEFF

    They probably look better in quality pictures and if the sneakers were not worn out. DOMINICAN VII COLORWAY!!!

  • Arizona Cardinals 11 Larry Fitzgerald White Nike Jersey wholesale nfl jerseys

    This really answered my problem, thank you!